۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۱۱۷۹۳
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در گفت وگو با رسا:

مسؤولان بیش از این کشور و مردم را معطل اروپا نکنند|اجازه تحقیر ملت را ندهید

مسؤولان بیش از این کشور و مردم را معطل اروپا نکنند|اجازه تحقیر ملت را ندهید
نماینده خبرگان از مسؤولان خواست که بیش از کشور و مردم را معطل اروپا نکنند و گفت: مسؤولان کشور بیش از اندازه منتظر تحقق وعده های دروغین غربی ها مانده اند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به وعده های توخالی اروپایی ها و بدعهدی های آمریکا گفت: تصور بنده آن است که مسؤولان ما بیش از حد معقول، به اروپایی ها و غربی ها بها داده و می دهند.

وی با انتقاد از اینکه برخی مسؤولان رهبر معظم انقلاب را برای قبول کردن مذاکره تحت فشار قرار می دهند، اظهار داشت: رهبری بارها تأکید کرده اند که غربی ها قابل اعتماد نیستند و هر چقدر هم که جلوتر رفته ایم مواضع قاطعانه تری از ایشان در رابطه با مسأله مذاکره مشاهده کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی مواضع قاطعانه و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در زمینه مذاکره را دقیق و سنجیده توصیف و ابراز کرد: مسؤولان اجرایی و دیپلماسی ما به گونه ای عمل کرده اند که غربی ها به ویژه اروپایی های اتو کشیده، ملت ایران را بسیار تحقیر می کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مسؤولان اجازه ندهند اروپایی ها بیش از این ملت ایران را تحقیر کنند، عنوان کرد: مسؤولان کشور بیش از اندازه منتظر تحقق وعده های دروغین غربی ها مانده اند، بنابراین ما دیگر نباید معطل برجام و ملحقات آن بمانیم.

وی تصریح کرد: اگر یک هزارم تلاش هایی که برای برجام صورت گرفت بر ظرفیت های داخلی متمرکز می شد، امروز اروپایی ها نمی توانستند با وعده های دروغین و توخالی ما را تحقیر کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان با اشاره به آیه شریفه «أَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ كُنْتُمْ مُؤْمِنِينَ» یادآور شد: ما باید به وعده های الهی ایمان راسخ داشته باشیم و اعتقاد خود به خداوند را از دست ندهیم، زیرا اگر در ایمانمان ضعف وجود داشته باشد عزت پیدا نخواهیم کرد./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات